donderdag 31 maart 2016

Ik ben er klaar mee

Zo zie ik er nu uit:



Als ik naar deze foto's kijk ben ik niet blij met mijn lichaam, niet hoe het eruit ziet maar ook niet hoe het voelt. Ik ben iets te zwaar en ik zie dat erg terug op mijn heupen en onder de band van mijn bh. Mijn buik is niet plat en ik irriteer me aan mijn dikke bovenbenen. Dit is mijn mening en ik ben me ervan bewust dat het allemaal wel meevalt en dat ik niet te veel moet overdrijven. Maar als ik tevreden was, was dit onderzoek er niet. Los van de ontevredenheid over mijn lichaam voel ik me vaak niet fit, ben ik moe of heb ik hoofdpijn. Typische puber symptomen zou je zeggen, maar ik vind het onnodig en vervelend. Ik voel me moe en ik heb vaak de hoofpijn die daarbij past. Daarnaast ben ik snel buiten adem bij traplopen, fietsen, rennen en gymmen.

Bovengenoemde "problemen" zijn de redenen dat ik dit onderzoek ga doen. Ik wil mijn leefstijl rigoureus veranderen en gezonder gaan leven. Ik wil niet meer naar m'n lichaam kijken en denken dat ik vetjes kwijt moet, ik wil me niet meer moe voelen en ik wil niet zo snel meer buiten adem zijn. Ik wil fitter zijn, me over het algemeen beter voelen en weten dat ik gezond ben. Ik ben er klaar mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten